Aldattıkça Aldatasım Geliyor

Yazar: mqnyqk Tarih: 13:33 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap
Aldattıkça Aldatasım Geliyor


17 yaşındayım.yaşımın gereği biraz asi biraz çılgın bazen çocuk bazen yetişkin oluyorum.ama benim sorunum sevdiğim hayatımın anlamı o dediğim insanı bile korkmadan aldatabilmem!şuanda bile 3 sevgilim var.ve birini çok seviyorum!diğer ikisiyle neden çıktığımı bile bilmiyorum.bunu naaıl atlatırım bilemiyorum ama okuldaki arkadaşlarımın diline bile düşmüş durumdayım!kızlar bu evlenince kocasının yanında kocasını aldatır falan diyolar.hani yemin ettim söz verdim kaç defa böle bişey yapmıycağıma dair ama...olmuyo,barıştıktan 10 dk sonra unutuyorum,yanımdan geçen yakışıklıya bakıp kalıyorum!ah ah işim zor
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Slm ben. Kaan mutsuz. Evli. Dul. Atesli sekisteyen bayanlar arayin tanisalim sms cari atin. Bekliyorum. Evli ciflere 3 olurum. Gizlilik sart. Sifirbesyuzotuzsekiz0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.Real gorusmek tercihim carı watsap sms

    YanıtlaSil
  2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil