inşaat da sex

Slm ben ist serkan 18 yasındayım size güzel işatta gecirdigim anımı anlatmak istiyorum şimdi cıktıgım kızla yapmak istiyodum nerdeyse 1 sene oldu cıkalı daha hic öpmemistim ve birgün bir arabanın arkasında bulustuk ve kimse yoktu ve dayanamadım öpmek istiyodum ama cekiniyodum ve biran ne olduysa öpmek istedim hic öpüşmedigimden tecrübesizdim ve hayır olmaz dedi ben neden dedim baktım bikere öp dedi ve öptüm öyle güzel dudakları vardıki öpmeye kıyamıyordum ve bayabir öpüstük ve sonra o giti evine bende evime sonra iki ücgün gecti ve ve bir bulusma ayarladım ve bulustuk parkta ve bizim burda bosbir işat vardı aşkım bizim orda bos bir yervar gidelimmi dedim bilmem dedi ve gittik iceri girdik ben cok heycanlıydım onu cok arzuluyodum ve gectik odaya sohpet ettik biraz ve sonra dudaklarına emmeye başladım ve biryandanda şeyini okşuyordum buynunu yalamami istedi ve yaladım bana aşkım cok azdım canım cok istiyor dedi ve ben bende seni istiyorum dedim . ve pantolonunu indirdim yalamamı istedi önce igrendim sonra arasını yalamaya başladım baktim zevk suları gelmeye basladı ve ben yalamayı bıraktım ve beımkini yalamasını istedim ve agzına aldı yumusacık seyimi yalamaya basladi ben cok fena azmistım ve agzından cıkardı dedi seyime sokmanı istiyorum ıslak ve kaygan amcıgı beni cok tarik etti ve seyimi surtmeye basladım baktım gozlerı donuyodu ve yavasca icine bastırdım ve girmiyodu daracıktı biraz zorladım ve sonunda soktum kız cok acı kekiyodu ve inliyordu biryandanda cok zevk alıyodu 10 daakika falan gitim geldim ve biryandan hertarafını oksuyodum ve gidip geliyodum ve patlamak üzereydim ve cıkardım patladım cılgınlar gibi ve üstümüzü falan giyindik ordan cıktık ve aksam msj attı askım harikaydın diye bende yazdın aşkım sende harikaydın ve öyle gecti ve bazen aynı mekanda buluşup yapıyoduk ve cok atesli ge

ilk Tecrübem

Hayatımın ilk sex deneyimi çok samimi bir arkadaşımın ablası ile oldu.Bizden 4 yaş büyük olan Nazan tam bir afetti.Bir hafta sonu onlardaydık,anne ve babası evde olmadığı için oda 4-5 arkadaşını çağırmış eğleniyorlardı.Su gibi alkol tüketiminden sonra herkes bir taraflarda sızdı. Nazan`ın yatak odasına gittim,herkes uyumuştu odada Gamze ile beraber yatıyorlardı.Yaz olduğu için üzerlerinde sadece iç çamaşırları vardı,usulca sokulup bacaklarını okşamaya başladım,tepki göstermeyince devam ettim.Bacak arasına doğru ilerledim ve kasıklarından sonra vajinasını parmaklamaya başladım.Zevk iniltileri başlamıştı yavaşça kilotunu sıyırıp vajinasını yalamaya başladım. Regl olduğu için ağzım burnum kan içinde kalmıştı.Ama bu iyiydi çünkü rahatlıkla içine boşalabilecektim.Onu yan çevirdim ve arkadan aletimi vajinasına soktum,büyük . ihtimalle rüyasında biriyle seviştiğini zannediyordu.Yavaş yavaş git gel yapmaya başladım bir müddet sonra titreyerek içine boşaldım ilk kez biriyle birlikte olmuştum korkunç bir zevkti.Aletimi çıkarınca yatağın üzerine kan boşaldı Nazan`ın kızlığınıda bozmuştum,bu daha büyük bir zevkti

Ev Sahibi Mustafa Amcam

aile çevremizin tutucu olması nedeniyle ev ve iş çevresinde yarı kapalı ve muhafazakar olmak zorundayız.Ama aklım eşimi hep dekolte ve sexi görmek ve göstermekti bu nedenle yaz tatillerinde çevre dışına çıkarak bir kaç günlük te olsa eşimi dekolte göstermek fırsatını buluyordum.Marmara ereğlisinde mezarlığın tam karşısında denize sıfır motel var sahibi Mustafa amca 55 yaşlarında zengin bir adam bir önceki sene eşimle oraya gittiğimizde adamı tanıyordum çapkın biriydi eşimi bir kaç kez minisinden verdiği frikikten görmüş etkilenmişti.o sene eşime hadi kendini göster ayarla adamı da eğlenelim dedim eşim Nuray ya 55 yaşındaki adamdan ne çıkar ki dedi bende çıkar çıkar hele bir girsin bak neler çıkar dedim oda ya asılırsa dedi bende asılsıııınnn hakkından gelemez misin dedim oda aa sen istersen bir bölük askerin bile hakkından gelirim dedi yutkundum tam istediğim kafadaydı.ona hadi sevgilim göster kendini dedim iki yaşında bir oğlum vardı Nuray akşam üstü Mustafa amcaya süt nerden buluruz taze süt dedi oda yardımcı olurum dedi bir saat sonra süt getirdi eşim para vermek istedi almadı eşim ama borçlu kalmak istemem dedi oda sonra anlaşırız merak etme dedi eşim anlamamazlığa verdi eşimin mustafanın yanında frikikleri artmaya başladı.yazanesi küçücüktü eşim tam karşısında bir sere serpe oturunca o günkü kilotu ortaya çıkıyordu yani. ertesi sabahtı saat beş altı araları tuvalete diye uyandım baktım Mustafa bahçeyi suluyordu dışarı çıkacaktım ki bir muzırlık yapayım dedim perdeyi biraz açtım eşim yüz üstü yatıyordu kısa fanilası vardı fanilayı yukarı sıyırdım kilotunun bağını çözdüm kilotu çıktı eşime har,ikasın sevgilim dedim uyukluyordu ne oluyor diyordu.amını okşadığımda gene mi dur yaa dedi bende peki dedim sonra dışarı çıktım tek katlı banyo duş yeri vardı oraya gittim adamda beni gördü tabi selamlaştık banyoya gidip suyu açtım adam banyo yakınlarına geldi suyun açık olduğunu anlayınca benim odaya doğru gitti pencere aralığından baktı bende öbür taraftan gidip gizlice adamı izliyordum adam yutkundu içerdeki manzara müthişti eliyle sikini avuçladı çevreye baktı kapı aralığından içeri süzüldü.eşimin arkadan her şeyini görüyordu eliyle bacak arasını avuçladı cam aralığından bakıyordum eşim belini hafifçe kaldırınca oda şortunu indirip kocaman yarağını eşimin amının üstüne getirdi ama sürttü eşim hadi sikeceksen sik diye inleyince oda yarağını ileri itti eşim inledi ohhh buda ne dedi adam süt borcunu tahsil ediyorum dedi Nurayda kocam nerde dedi oda banyoda yıkanıyor enayi herhalde gece çok çalıştı dedi oda evet dedi adam birazda biz çalışak o kadar güzelsin ki hele bide kilotlarını görmüyor muydum deli oluyordum dedi eşimde istiyorsan görmezsin dedi adam bir taraftan da sikiyordu kocanın yanında da bişe yapamıyordum deli oluyordum dedi eşimde artık olma kocamın yanında da ne istiyorsan yap yani dedi adam ohhh diye diye patladı ben hemen arka tarafa dönüp oradan banyoya gittim duş bitmiş gibi banyodan çıktığımda adam ters taraftan bahçeyi suluyordu bende yanına gittim ona kolay gele dedikten sonra nasıl bahçeleri iyi suluyor dedim oda evet sularsam iyi oluyor deyince bende gülerek tabi kamer genç te öyle suluyordu dedim ben olsam öyle sulardım dedim oda evet ara sıra öylede sularım dedi bende ok deyip odama döndüm karım hala yüzüstü yatıyordu perde aralıktı karımın malları hala harikaydı fotoğraf makinesini alıp öyle karımı çektim kapı aralığından flaş sesine adam bakıp ağır ağır yanıma doğru geldi bende adamın yanına gidi,p gülerek yaa buraya eğlenmeye geldik şimdi karım uyuyor onun açık bir resmini çektim dedim oda yaa iyi eğlenin dedi bende aklıma daha iyi muzırlık geldi nasılsa hala uyuyor ben içeri girip onu severken resim çeker misin dedim oda vavv çekmez miyim dedi.gittim kapıyı aralayıp içeri girdim makineyi ayarlayıp adama vermiştim o kapı aralığında idi eşimin eteğini kaldırırken külotsuz vaziyetteyken adama çek dedim oda çekti amı okşarken çek diye işaret ettim çekti öperken işaret ettim çekti yanına gittim ses sizce yaa amaca bide içinde çeksem olur mu dedim oda yap oolum dedi saol dedim gittim şortumu indirdim sikimi karımın amına geçirirken çektirdim adama saol deyip makineyi alırken oda yaa hakan bide ben yanındayken çeker misin sürpriz olur dedi ok dedim oda eşimin yanına gidip eteği kaldırıp çekti çömeldi amı öperken çektirdi bende bide sik sik işaret ettim sikerken çektim yarrağı kocamandı benimkinin iki misli idi eşimde ne oluyor yaa bu kaçıncı sikiş diye inliyordu gözleri yarı kapalı siz de orada olsanız kim bilir neler yapardınız bana anlatır mısınız

Özgemi Kendi Elimle Siktirdim

Çevremiz mutaassıp çevre idi.çevrede eşim hep kapalı ve tesettürlü idi.ben ise bekarlığımda hep başkalarının dekolte ve açık hanımlarına kızlarına bakar onları hayal ederek 31 çekerdim.evlendikten sonra da kapalı eş dolayısıyla dekolte hanım ve kızlara yutkunuyordum.evlendikten uzun bir süre sonra eşime de seks sırasında hep onlar gibi olmasını yada yemişse yediklerini yememişse hayalinde nasıl yediğini anlattırıyor anca öyle zevk alıyordum.bir ara eşim bana beni minili olarak dışarıda görmek ister misin diye sorunca yutkundum mümkün değildi kendi giymezdi o nedenle rahatlıkla tabi dedim.ya başkaları bacaklarımı görünce ne yaparsın dedi.bende sen yeter ki göster çok hoşuma gider dedim.o zaman beni çarşıya götür seksi şeyler al dedi.giyeceksen hemen dedim.oda mal senin sen gösterdikten sonra istediğin kadarını açarım dedi.yutkundum sen yeter ki aç istersen sonuna kadar dedim.o gün caddeden taksiye bindik.eşimin uzun eteği vardı.yandan dizine kadar yırtmaçlıydı.taksiye bindiğimizde kalabalık saatte taksi yavaş giderken eşim bana işaret edip aşağıyı gösterdi.arka koltukta oturuyorduk.eşim bir yayılmıştı ki üff eteğini yukarıya kadar sıyırmış nefis bacakları neredeyse külotuna kadar açılmıştı.eşimi ilk kez dışarıda öyle görüyordum.araba sıkışık trafik yavaştı.özge elimi sıkarak bana çaktırmadan dikiz aynasına bakmamı işaret etti.baktığımda şoförün gözü ordaydı.elimle özgeye lokum lokum diye işaret ettim.sikim dimdik olmuştu.özgeye şoför anlamadan daha da aç diye işaret ettim.o da oturuşunu değiştirir gibi yaparak eteğinin hepten sıyrılmasını sağladı sonra da dizlerini araladı.yandan baktığımda evde sadece bana karşı giydiği açık mavi tül külotunu giydiğini anlamıştım.şoförün hali perişandı.özge elimi eliyle bacak arası üzerine getirdi.avuçlattı.ben avuçlarken o kendini geri atarak sessizce inledi.şoför kalabalık olmasa kesin kaza yapardı.elim karımın amını tül üstünden yoğururken çarşıya gelince indik.eşim . nasıldım dedi.bende harikaydı karıcığım hele tül olduğunu anlayınca hepten zevklendim dedim.oda adamla gözgöze gelince biraz utandım elinle kapattırdım oraları dedi.bende artık utanmanı istemem bana zevk veren zilli bir hatun ol dedim.artık zevkimizi bulmuştuk her gün bir şoför eşimin külotunu görüyordu.bir gün özge külotta giymeyince nerdeyse şoför eşimin en sikici yarraklara layık amını görünce dikkati dağılıp kaza yapma ihtimali belirdi.eşim yine kapalıydı.eski kıyafetler evde idi.bir gün özge bana o günü akşam üstü metroya çarşıya gitmek için bindiğinde ellendiğinden bahsetti heyecanımızın boyutu değişti.ben ona ellemek gayet normal bir şey hele akşam iş dönüşü kalabalık saatte belediye otobüsüne bin bak sikmiyorlar mı dedim.çok heyecanlandı sahi sikerler mi dedi.bende şansına becerikli bir erkek çıkarsa affetmez dedim.oda peki kocacığım beni öyle kabalık otobüse bindirmeye cesaretin var mi deyince bende benim değil senin cesaretin var mı sonuçta seni sikerler dedim.oda ahh şimdi öyle becerikli birinin önünde olmak isterdim o zaman sen ne yapardın dedi.bende ben ne yapacağım yanında olduğum ve seyrettiğim sürece hoşuma gider dedim.sahi birilerinin beni gerçekten sikmesini ister miydin dedi.bende sende bana am getirirsen hoşuma bile gider dedim.oda bak sana ne amlar bulacağım hadi hemen götür beni yanında bakalım öyle becerikli erkek çıkacak mı dedi. O akşam eminönünün ana durağı değil de iki durak sonradan ev yönüne değil başka yöne giden bir belediye otobüsüne bindik.onla tanışmıyormuş gibiydik.çok aşırı kalabalık otobüsten özge zorla en arkaya kadar gelmişti bende onun açtığı yok sayesinde arkada arkasında değil yanındaydım.özge sağına soluna baktı arkasına düşüreceği erkek arar gibiydi. Sonunda kıyafetinden lise öğrencisi olduğu belli olan bir gencin önünde kaldı bende tam solunda kaldım.hiç konuşmuyorduk.özgenin önündekinin sırtı özgeye dönüktü.öbür yanlarda çok sıkışıktı.özge belini bir iki geri falan attı.gencin tam önüne kalçalarını yapıştırıp dar eteğin kalça boşluklarının erkeğin kalkmış sikinin tam üstüne getirip hafifçe oynamasıyla zaten erkeğin hemen siki kalkmış neredeyse eteği yaracak gibiydi.erkeğinde yüzü kızarmış ama heyecandan kıvranıyordu.genç özge gibi kapalı bir kadının bu kadar sürünmesinden çok zevklenmişti.elini özgenin yandan kalçasına attı eşim tepki vermeyince okşar gibi yaptı yine özge tepki vermeyince okşadı.özgede daha çok sürününce artık tamamen kendinden emin şekilde karımın kalçalarını avuçlayıp yoğurdu.karımda boş durmadı oda erkeğin arkasını okşayan elini tutarak öne amının . üstüne getirip oraya bastırdı.gençte ama basıtıp avuçlamaya çalışırken eşim beni yandan dürterek bak işareti yaptı zaten gözün oralarda idi hiçbir anı kaçırmıyordum.genç biri karımın amını okşuyor ben heyecan duyuyordum.karıma baş işareti ile devam et mükemmel diye işaret ettim ve bir öpücük gönderdim..oda hem cesaretlenmiş hem zevklenmişti.öyle ya kocasına marifetlerini gösterip onu zevklendirecekti.karım elini geri atarak gencin pantolonunun fermuarını çözerek dimdik olmuş sikini çıkardı.okşayıp sıktı.bana işaret etti. Bende yandan eteğini yukarı sıyırmaya başladım.eteği tamamen yukarı kaldırdım.genç hayretle bana bakıyordu.ben ona da devam işareti yaparak öbür elimle geçir işareti yaptım.özge gencin yarağını elinden bırakmadan kalçaları arasına getirtti ben elimi önüne attım amı elime geldiğinde külotsuz olduğunu amının ıslandığını farkettim.elini sikime atarak bu kez benim sikimi kavradı ben yanındaydım.arkadaki sikiyle kalçalarını zorlamaya başladı.özge zevk ve heyecandan kan ter içindeydi.yardımcı olmalıydım ona elimi arkaya attım o benim sikimi okşarken ben çocuğun sikini yakalayıp alttan yukarı karımın amı üstüne getirdim dimdik ve sımsıcak yarrağı karımın ıslanmış amını yarıyordu fakat giremiyordu karıma hadi yol ver işareti yaptım o hafifçe eğilip kalçasını oldukça geri attı yarağın yarısı ellerim arasında alttan yukarı karımın amına girmişti.gençten alttan yukarı yarrağını pompalayınca yarrağın tamamı karımın am derinliklerinde kayboldu.ben ise karımın eli arasında artık daha fazla dayanamadan patladım öndeki adamın arkası berbat oldu ama genç daha şanslıydı o karımın amının derinliklerinde patlamıştı çünk

NURAY VE BİRSEN

|NURAY VE BİRSEN Yaz tatilinde bir motele gittiğimizde bir süre sonra ailece çok samimi olduğumuz hanımın amcaoğlu karısını yanımıza tatile gönderdi. Kadın benden fazla sakınmıyordu ama bir ara eşim bana onun bikiniyle benim yanımda çok utandığını o nedenle sahilde plaja benim gelmememi isteyince bende gitmedim o da karım nurayla gitti. Hafta içi olduğundan pek kimseler olmuyordu. Eşimde o giyiyor diye bikini giymişti ama ben görmemiştim. Sırf o iki kadını bikinili göreyim diye bende sonradan gizliden onların peşine gittim. Onlar denizdeyken bende onların havlularının bulunduğu yere çok yakın bir yerde bulunan kumsaldaki kayığın arkasına uzandım. Bir zaman sonra onlar kayığın ön tarafındaki yerlerine oturdular. Onları görmem için başımı kayığın arka tarafından uzatmam gerekiyordu. Ama seslerini duyabiliyordum. Karım Nuray birsene yaa şu bikinide götümün arasına giriyor çok huylanıyorum deyince birsen de gülerek ne huylanıyon ki bırak ta erkekler görüp bayram etsin dedi. Nuray bekarken ediyorlardı zaten ama evlendikten sonra kimse görmemişti deyince birsen de valla ben hiç saklamadım evlendikten sonrada gençlere bayram ettirdim. sadece göstererek mi dedi Nuray. Birsen de gören hiç içine girmeden bırakır mı aşk olsun içine girilmeyecek kadar çirkin miyim yoksa deyince Nuray da gülerek şu öndeki iki adama baksana önleri kazık gibi olmasından güzelliğin ortaya çıkıyor dedi. Birsen de gülerek zavallılar baksana bizi hayal edip toprağı sikiyorlar deyince bende meraktan başımı kayığın arkasından uzatıp toprağın nasıl sikildiğini göreyim diye düşündüm. Baktığımda bunlar başları kayığa doğru yüz üstü uzanmışlar aşağıdan da on beş yirmi metre aşağıda iki kişi de yüzüstü yatarak bunları dikizliyorlardı. Önleri de kumlara dayalı olduğundan kumlara sürtünüyorlardı. Birsen nuraya ah şunlar gelseler de bizi yağlasalar dedi. Nurayda tabi aslında içini yağlatmak isterdin dimi dedi. Birsende gülerek ne yani sanki sen istemezsinde deyince Nuray hakanı doyuramıyorum zaten bide bunlarla mı uğraşacam dedi. Öyle deyince benimde sikim kalkmıştı. Birsen de kızım sen hep bi yarak yemekle tecrübe kazanamazsın ki . dedi. Nuray da sen öylemi yapıyon dedi. Oda ne var ki erkekler siktikçe tecrübe kazandırıyorlar tecrübemden dolayı da kocam pek memnun oluyor sende dene bak hakan abide memnun olacak dedi. Karı resmen karımı yoldan çıkarıyordu. Sonrada karıma şimdi evlenenden beri hiç mi başka yarak yemedin sanki deyince yutkundum heyecanla ne diyeceğini bekledim. Nuray gülerek yani rahibede değiliz istemeyerekte olsa bir kez biri arabada becerdi beni deyince birsen ohh harika bir şey bu nasıl becerdi anlatsana dedi. Nurayda bir kez çok kalabalık bir otobüse binmek icabetti kocamla. O günde çok ince giyinmiştim.kocam yanımda idi ama arkamda biri çalışmaya başlayınca korkudan bir şey diyemedim. Kocam duyarsa kavga çıkar rezil olurduk. Arkamdaki de bunu iş veriyorum zannedip daha da ileri gidip alttan eteğimi yukarı sıyırıp kalçalarımı bir avuçladı ki üff korku ve heyecandan kıpkırmızı olmuştum. Adam ufak külotumun içine elini daldırıp küçük kuşu yakaladı oynuyor okşuyor parmaklıyordu. Birsen eee anlat yahu çok heyecanlı dedi. Evet hakkatende heyecanlıydı. Benimde gizlice onları dinlerken sikim dimdik olmuştu. Nuray yine anlatmaya devam etti. Kendimden geçmiştim ama bir ara adam elini çekince üzüldüm devam etmeliydi yarım kaldı diye fakat birden ürperdim bacak aralarıma sımsıcak bir şey değince anladım bunun adamın yarağı olduğunu. Dik olduğumuzdan aramda gezindi ıslaklığımı aldı ama içeri giremedi. Ama ben onu içime istiyordum. Mümkün olduğunca o kalabalıkta belimi geri atıp o sikin içime girmesini sağladım. Birsende heyecanla girdimi girdimi deyince oda beni ıslatacak aralarımda gezinecekte hiç içime almadan bırakır mıyım ama herif içime girince o kadar heyecanlanmıştiki hemen patlayıverdi. O arada bende zevkle şortuma boşalttığımı fark ettim. Bir zaman sonra onlar yine denize girdiler o dikizcileri de peşinden gittiler. Bende kayığın oradan çıkıp uzaklaştım. Onlar kumsala gelince cep telefonundan arayıp onları çağırmasaydım herifler onları ayarlayacaklardı yoksa. Onlar kumsala bensiz gittikleri sürece birileri mutlaka birseni garanti sikecekti belki nurayıda sikerlerdi. İstanbul’da fazla samimi olmadığım bir iş arkadaşı vardı ona acele bir arkadaşını alda gel dedim. İş var sikilecek karı var deyince hemen geldiler. Durumu anlattım. İki tane tanıdık karı var. Bana vermezler ama ille de burada sikilecekler ama yabancıya gitmesin ayarlayın sikin dedim. 4-500 metre ilerde kayalıklar vardı orada sikebilirlerdi. Ertesi günü benden ayrıntılı tiyoları . alan arkadaşlar karıları kolaylıkla ayarladılar. Kayaların arkasına götürdüklerine karımın da yarağı yiyeceğini anlamıştım. Zumlu fotoğraf makinem vardı ayarlayıp gizlice peşlerine düştüm. Ben uzaktan sota bir yerden onları zumla çektim ama onlarda büyük bir kayalığın arkasında karıları siktiler sonrada yer değiştirdiler. Harika pozlar yakalamıştım. Karımı siktirip fotoğrafını çekeceğim hiç aklıma gelmezdi. Herifler karımı sikerlerken hem çekiyor hem de başka şey çekiyordum. Adamlar gittiler. Gene geleceklerdi. Ama yarın yoklardı. Yarın olduğunda gene sahile gittiklerinde yine boş durmadılar başkalarını buldular artık kayalar seks mekanı olmuştu. Nuray iki erkeğe aynı anda sakso çekerken çekmiştim. Nuray iyi tecrübe kazanıyordu. Ama ertesi günü birsenin kocası gelecekti. . Birsenin kocası ile olduğumuz müddet hanımlar denize gitmediler. Bizde evde bahçede akşamda sahilde gezerek eğlendik. Birsen artık benden sakınmıyordu. Ama akrabayız diye iş vermiyordu. Onun yüzünden karımı da sikiyorlardı. Bende onu sikmeliydim. Birsenle karım akşam üstü beraberlerken balkonda bende sohbetlerine katıldım.bir ara lafı kalabalık saatte belediye otobüsüne binmenin erkekler için çok hoş olduğunu anlattım. Birsende gülerek kim bilir neler yapmışındır dedi. Bende eh bazen düştü mü hoş şeyler çıkıyor dedim. Birsende gülerek tabi bezende aynı şey karının başına gelebilir değil mi dedi. Bende gayet normal bir şey hatta bir keresinde ben denk geldim biri nurayın arkasında çalışıyordu. İlk başta kızacaktım ama baktım Nuray o kadar zevklenmişti ki hiç karışmadım sadece seyrettim herif elini eteğin içine soktu iyi çalıştı geldi bana dedim. Birsende gülerek oha bari sende yardım edeydin herife dedi. Bende karımı başka erkeklerin yoğurması çok heyecan verdi bana dedim. Birsende belki becereydi gene heyecan verir miydi dedi. Bende ben nurayı seviyorum aşığım ona sanırım zevk aldığını görsem zaten görüyordum hiç karışmadım gene karışmazdım dedim. Oda senin sevgi anlayışın amma modernmiş ha dedi. Bende sevgi demek seks demek değildir ki ama onunda yeri ayrı ve gerekli dedim. Oda gülerek desene Nuray abla yaşıyordur. Senin onu böyle serbest bırakacağını bilse Kim bilir kimlerle zevk yapardı deyince bende her şey yerinde karım nerde ne yapacağını bilir yaptığı işlerden de bana zevk verir dedim. Oda Nurayı çağırdı yaa gelsene sende böyle modern koca varda neden sakınıyordun ki dedi. Oda nerden dedi. Birsen de valla kocan senin yaptığın işlerden zevk alıyormuş hele hani bana anlatmıştın ya otobüsteki maceranı kocan biliyormuş sen zevk alıyon diye karışmamış dedi. Bende ne var ki bunda dedim. Nurayda hoşuna gittiyse gene gideriz hayatım kocamın yanında birinin beni becermesi benimde hoşuma giderdi yani dedi. Bende bilmiyormuş gibi ne yani orda becermiş miydi seni dedim.oda birsene bakarak hani biliyordu dedi. Bende sadece seni okşadığını elini eteğin içine sokarak içini karıştırdığını zannediyordum ama becerdiyse afferim ona dedim. Oda becermesi demek hoşuna gitti dedi. Bende evet sen zevklendikçe ben de zevklendim dedim. Birsen de lafa girerek sen zevkleneceksen merak etme karın seni iyi zevklendirir dedi. Bende evet neden olmasın hem de iyi tecrübe kazanır dedim. O gün şehre indim. Amacım gizli fotoğrafları tab ettirmekti. Yabancı bir yerde tab ettirdim. Harika seks dolu görüntüler vardı. Birsen ve karımın tek tek başkalarıyla sikişirken resimleri bana çok heyecan vermişti ama benim derdim birseni sikmekti. Motele geldiğimde karım içerdeyken birsene baksana . şunlara bu sabah tanımadığım biri verip bunların orijinallerinin kendinde olduğunu aynı pozlardan kendisiyle çekmezse resimleri porno dergilere satacağını dedi. Ne dersin dedim. Kadın kızardı. Bozuldu. Bende bozulma canım aynı resimlerden karımın da var yani. Kısa zamanı iyi değerlendirmişsiniz de şimdi ne cevap vereceğim adamlara ya sizi becerecekler ve resminizi çekecekler yada porno film yıldızı olacaksınız sence hangisi dedim. Ağlamaklı oldu. Sen Nuray abla için ne düşünüyorsun dedi. Bende onu porno film yıldızı olarak görmek istemiyorum dedim. Oda haliyle bende istemem dedi. O zaman dediklerini yapacağız dedim. Nasılsa seni ha biri ha birkaçı becermiş fark etmez dedim. Oda kocam duyarsa . çok kötü olur dedi. Bende duymazsa aslında memnun olur senin tecrübelerin ona da zevk veriyor nasılsa dedim. Ama o resimcilerden önce aynı pozlardan bende çekmek isterim dedim. Oda ağabey sende mi dedi. Bende ne o kız elin oğlununkiler şeyde benimki odun mu ne naz yapıyorsun dedim. Ama abi çok utanırım dedi. Bende utanma kız nasılsa porno resimlerini gördüm deyip yanına sokuldum. Ellerimle memelerini avuçladım. Madem buraya tatile geldiniz madem değişik yaraklar yiyorsunuz e arada sende benimkini yersin dedim. Ve dudaklarına yumuldum. Bir elimde bikinisinin içinden amında idi. Islanmış amını parmaklayınca inledi. Yapma abi dayanamıyorum dedi. Bende dayanma kız sende benimkini ye dedim. Nuray içerden seslenmeseydi neredeyse sikecektim onu ama artık kurtuluş yoktu hem sikecektim hem siktirecektim.

Webcamda Sex

Hikayeme başlamadan önce,yayınladığınız hikayeler gerçekten süper ve insanı kendinden geçiriyo.bnede yaşadıklarını bu kadar güzel hikayeleri okuduktan sonra yazmaya karar verdim. her zaman ki gibi chat yapmaya başlamıştım ve ararken bir fm? nikiyle bir çiftten slm mesajı geldi.bende biri dalga geciyor ama dur bakalım diyerek karşılık verdim.Sohbet iyi gideken birden cam da görüşelimmi dedim -evet yanıtını alınca bişeyler olacağını hissettim.cam da öfürşemeye başladık ilk önce yüzlerini göstermediler ama sonra bunu da aştık.karşımda gayet güzel bir bayan ve eşi vardı. Eşi aletini merak ettiğini söyledi bende gösteriryim ama şu an uyuyo deyince ,ben uyandırım sen merak etme dediktwn sonra benim ki uyanmaya başladı zaten.Aletimi . sevmişti büyük olduğunu ve onu istediğini söyledi.nasıl olcak ki dedim şimdilik bir sanal yapalım da sonra bakarız deyince başladım onu yazılarımla soymaya. kadın beni deli edecek herşeyi yapıyor eşinin karşısında soyunuyordu.bende aletimle o ritme uymaya calışıyordum.Sonra kocası ayağa kalktı ve şortunu indirip aletini ağzına verdi kadının.Aletini görünce kadını neden benim alete . bu kadar bayıldığını anlamıştımKüçük bir aletin hepsini ağzıan alıyor adeta yutuyordu. Sonra kadını domaltıp içeri girmeye başladı.Vurdukça kadını göğüsleri ucuyordu sanki.ben iyi ce azmıştım.Kadın boşlamnı görmek istiyorum dedi hay hay dedim ve canlı yayında boşladım.kocasıda kadının göğüslerini kremlemişti. Sonra tekrar sohbete vaşladık.Samsun dan olduğunu öğrendiğim çift sen nerden deyince kalbim durcaktı bende Samsun danımdedim nerden falan derken kadın gelsene dedi.İnanamadım adrslerini verdiler.ben gecenin bir yarısında biraz da cekinerek evlerini yolunu tuttum. Zile heyceanla bastım.kadın actı kocası da yanındayıd.İnannılmazdı az önce cam da gördüğüm güzellik nefes kadar yakınımdaydı .beni içeri aldlılar ve salona gectik.Kadını üzerinde ince bir gecelik vardı ve yanıma oturdu.Kocası . içcek bişeyler getirmek için mutfağa gitti.İsminin Ece olduğunu öğrendiğim güzel baayn hemen elini aletime attı.Dur dedim ne o buraya oturmaya mı geldin dedi ve hemen fermuarımı actı ve didrek ağzına aldı.öyllesine emiyordu ki o an tekrar boşalmak üzreydim. Sonra elimi geceliğinin üstünden poposuna attım okşuyordum.Aletim zirvedeydi ve birden ayağa kalktı ve . geceliğini sıyırıp kucağıam doğru geldi.Tnagasını yana sıyırıd ve aleitimini üzerine oturdu.Ece herşeye hazır dı ve azmıştı.yere uzandık üzerimde zıplamay başladı .Birden kocası geldi adam cıplaktı meeğr planlamışlar oda arkasınday dı Ece nin iki laetin doyasıya zevkini cıkarıyordu. Sonra kocasıyla yer değitirdik.Sandviçimiz olmuştu Ece.Kocası boşladı ve kalktı.bende ayaktaydım ve Ece tekrar emmeye başladı ve hışımla ağzına boşaldım.Ağzı dolmuştu Ece nin .Kocası bizi alkışlamaya başladı.oturduk ve Ece bu ısınmaydı artık benisin dedi ve ordan ayrıldım.sonra görüşmeelrimiz devam etti ece ve eşiyle. Umarım devamını yazmak ve görüşmek ümüidiyle.mailime yorumlarınızı bekliyorum.kendinize iyi bakın.UMUTCAN.___

Kuyumcunun karısı

Didimde kuyumculuk yapıyorum.Sezon iyi olmadığı için eşim öğlen ve akşam yemeklerini dükkana getirir.Öğlen geldiğinde iki ingiliz müşterim vardı.Eşim normal güzellikde biridir.İngiliz müşteriler çok pahalı pırlanta yüzük bakıyorlardı.Yemeği bırakdı biraz oturdu ve gitti.İngilizler arkasından baktılar ve kendi aralarında hiç Türk sikmediklerini konuştular . O an aklıma geldi.Eğer karımı sikerlerse baktıkları tektaş pırlantayı satabilirim diye.Teklif ettim.Eğer her ikisi aynı anda sikerlerse kabul edecekleri söylediler. Gece eşimi siktikden sonra teklifimi söyledim bana bir şartla kabül edeceğini şartının paranın yarısını olduğunu çünkü yarakları onun yiyeceğini söyledi.Kabül ettim.Bizim eve geldiler kaımla tanıştırdım birer içki içtik ve hemen öpmeye başladılar.Ben çıkıyorum diye gittim ve . hemen döndüm ve saklandım. Yaraklarını çıkarmışlar koltuğun üzerinde ağzına veriyorlardı.Bir tanesı harbiden büyüktü ağzından çıkardı arkasına geçti göt deliğini yalamaya başladı prmağını sokmaya başladı.Bir parmak derken iki oldu karım inim inim inliyordu. Parmağını çıkardı ve o koca yarağının önce kafasını ve yavaş yavaş tamamını soktu.Zavallı karım acı ve zevki aynı anda yaşıyordu.Sok çıkar sok çıkar o küçük delik kocaman olmuştu. Bir anda kökledı karım avaz avaz bagırdı ve boşaldı.Digeri sırayı aldı amını yalamaya başladı domalttı ve aniden gecirdi yarağını uzun bir süre sitti ve içine boşaldı karımda boşalmıştı. İki sünnetsiz yarak karımı siktiler ve ben seyrettim.Malı sattım.Paranın yarısını karıma verdım. Şimdi karımla ilişkimiz çok farklı aramızda sanki o ingiliz erkekler var.Kendimden iğreniyorum.Para kazandım ama karımı kaybettim

komşumun baldızını Sİktim

Selam arkadaşlar size başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olayı anlatacam. Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor neyse olaya gelelim yaklaşık olarak 4 yıl önce başlayan ve halen devam eden başımdan geçen bir sex hikayesini anlatacam.

Biz bir beyaz eşya bayisiyiz, yan tarafımızdaki boşalan dükkanı, dükkan sahibi bizden kiraya vermemizi istedi. Daha önceden tanıdığımız bir iç giyim dükkanı vardı. Ancak dükkan pasajda alt katta olduğu için iş yapmıyordu ve dükkan arıyorlardı. Bende sordum kiralık dükkan var diye hemen kabul edip taşınmaya başladılar. Kadının bir kız kardeşi ve memur bir kocası var. Taşınmalarında bizim kamyonetle onlara yardım ediyordum. Kadının kız kardeşi o kadar güzel değil işin açıkçası ama muhteşem bir fiziği ve dolgun kalçaları vardı. Malları yüklerken, indirirken, eğilip kalktığında gözlerimi alamıyordum götünden ve sikimde şahlanıyordu. Kot pantolon vardı allahtan üstümde derken şakalaşarak taşıyoruz hepimiz birden ve bazen kapıdan geçerken kızın arkasından geçiyorum, yumuşacık dolgun götüne değdikçe çıldırıyorum. Neyse ki akşam başladığımız taşıma gece 11:30 saatlerinde bitti ve düzeltme işini de yarın yapalım dediler. Biraz dinlenelim dedik ve eve gittik onları da evlerine bıraktım. Evleri çok yakındı zaten, ben eve giderken hemen asılmaya 31 çekmeye başladım. Aklıma sokmuştum bu kızı düzeltmeyi 1 kaç gün geçti dükkanı düzeltmelerinde onlara yardımcı olma bahanesiyle baya samimileştik.

Dükkan bitti satışa başladılar 15 gün falan geçti adeta kızla kanka olduk. Sabahları o açar ablası geç gelirdi. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epey ilerledi yanağından öpüyorum bişey demiyor. Ama emin olamıyorum kızdan, bir akşam dükkanı kapatacakken yanına gittim yine ayaktaydı gıdıklamaya başladım yapma dedi güldü. Sonra durdum ve dudağına yapıştım öptüm hiç ama hiç bir tepki vermedi ne olumlu ne olumsuz o arada ellerimi de göğüslerine atıyorum. Ondan da hiç tepki gelmeyince bıraktım. Bana baktı ağlar gibi oldu yazıklar olsun dedi. Ben o anda çılgına döndüm ya ablası ve eniştesine anlatırsa diye ve hoşça kal bile demeden ağlamaklı gözlerle eve gitti. Çok korkuyordum aslında telefonuna mesaj üstüne mesaj atıyordum. Sabah oldu ve geldi selam verdim suratı asık akşama kadar uğraştım senden hoşlanıyorum dedim. Şu bu derken birde evliyim ben bu arada bunu biliyor.

Bana akşam 8 gibi telin açık olsun dedi. Tabi akşama kadar gönlünü aldım. Neden diye sordum görürsün dedi ve korkuyordum aslında ama tamam dedim. Her zaman açık zaten telim dedim. Saat 7:30 gibi aradı beni ve nerdesin diye sordu, çarsıdayım dedim bize gel dedi. Çok korktum eniştesine mi söyledi yoksa dedim. Sordum yok sen gel dedi. Olmaz dedim dayanamadı anlattı eniştemle ablam misafirliğe gitti ve ben yalnızım şuanda dedi. Dün yarım kalmış işini yapmak istiyorsan gel dedi. Hemen koşarak giderken yolda yoksa beni oyuna mı getiriyor diye düşündüm ve sonra aklıma eniştesini aramak geldi. Aradım sordum nerdesin abi içelim mi bu aksam dedim. Ben misafirliğe gidiyorum yengenle dedi. Hemen koşarak gittim kapıda aradım cebini kapıyı aç dedim.

Kapıyı açtığında üzerinde kırmızı muhteşem bir transparan gecelik vardı. Odada ışıkları söndürmüş, 3 mum yakmış, mutfakta bişeylerle uğraşıyordu. İçeri aldı beni sarıldı öpüştük biraz dur işim var mutfakta dedi ve mutfağa gitti. Bende 1 dakka sonra dayanamadım peşinden gittim makarnayı yapmış tezgahta salata yapıyordu ikimiz için ben arkadan beline sarıldım ve arkadan o muhteşem kalçasına yapıştım. Boynunu öpüyor bacaklarını okşuyordum. Bir elimde memelerinde ve aynen öyle eğildim, gecelikle götünü öpüyordum. Tangayla takımdı gecelik kalçasının arasına parmağımı sokuyor dilimle arasını yalıyordum. Dayanamadı bana doğru döndü ve ben tangayı yana çektim muhteşem bir amcık karşımda sulanmış ve yumuldum yalamaya derken basımı bastırıyor ve inliyordu. Yukarı çekti beni ve memelerini ağzıma soktu ben amını yalarken o sutyeni çıkarmış elini benim sikime atıp pantolonun üstünden okşuyor. Elini kemerime atıp açmaya çalıştı ben yardım ettim bir saniyede çıkardım pantolonu ve dikleşen sikimi görünce önümde eğildi büyük bir iştahla ağzına aldı. Ben saçlarından tutup boğazına kadar sokuyorum dayanacak gücüm yoktu ve kaldırıp onu mutfakta yere yatırdım ve bacaklarını açtım aklımdan acaba bakiremi diye geçiriyorum ama hiç sormadım oda bişey demiyor ve sikimi doğrulttum o ıslak amına sok artık dedi. Bende yavaşça geçirdim biraz zorlandı ıkınmaya başladı. Ben korktum bakiremi diye ama dibine kadar sokmuştum sikimi çıkardım bişey yoktu. Kanmı baktın diye sordu yok dedim korkma bakire değilim dedi ve git gel yapmaya başlar başlamaz patlayacak gibi oldum çıkardım ve memelerinin üstüne volkan gibi patladım. O beni yatırıp sikimi emmeye başladı 2-3 dakka sonra sikim yine kalkmış vaziyetteydi ve tekrar yattı. Ben yine geçirdim köküne kadar amına gidip geliyorum. Bacaklarını belime dolamış altımda bende dudaktan öpüyorum onu ve kokluyorum derken sım sıkı sarındı bana kendine doğru çekiyor ve inliyor. İnleme sesleri yükseldi ve öyle bir boşaldı ki bende heyecana gelip kaldırıp onu domalttım. Sakın arkamı aklından geçirme vermem dedi. Benim çok istememe rağmen yok dedi ve kıramadım onu domalttım arkadan yine amına geçirdim. Arkadan bastırdıkça sanki götünü siker gibiydim ve tam boşalacakken döndü ve dilini uzattı yüzüne doğru boşaldım.

O gece saat 12 ye kadar beraber tam 5 kere boşaldık. Halende fırsat bulursak yapıyoruz ama eniştesinin tayini çıktı gittiler. Ben onlara ara sıra uğruyorum. Arada 650 km var o kendi annesiyle kalıyor şimdi ve uğradığımda muhteşem sexsimize devam ediyoruz. Bir sonraki hikayemde beni yengesine anlattığı ve sonrasında yengesiyle beraber olduğum anıyı anlatacam sizlere byeeeeee

Teyzemin Oğluna İsteyerek Verdim

Merhaba sevgili hikaye okurları, bugün sizlere başımdan geçen bir sex hikayemi anlatmak istiyorum.Ben 23 yaşımda türbanlı bir kızım, ailem oldukça muhafazar.Bende buna uymak zorunda kalıyorum çoğu kez, söylediklerinden çıkamıyorum, arkadaşlarımla vakit geçiremiyorum ve istediğim zaman evden çıkma özgürlüğüm kısıtlı.Bazı arkadaşlarımla sohbet ettiğimde bana sevgilileri ile yaptıkları anal sexlerden bahsediyorlar, sevgilileri ile sikiş yaptıklarını anlatıyorlar.Benimde öyle canım çekiyorduki anlatamam. Neyse lafı çok uzatmak istemiyorum.Birgün teyzemin oğlu ailesi ile baraber bize geldi, biraz oturup ailecek sohbet ettikten sonra ailem ve teyzemler başka bir akrabaya gideceklerini söylediler, benimde gelmemi istediler.Teyzeminde 25 yaşlarında çok yakıklı bir oğlu var.O da o esnada yorgun olduğu için uzanmıştı ve uyumuş.Anne ben televizyon seyredecem deyip gitmek istemediğimi söyledim, kuzenim uyanık olsa hayatta izin vermezlerdi ama uyuduğu için ses çıkarmadılar.Neyse hazırlanıp çıktılar, bende mutfaktan bişeyler alıp tv izlerken yedim, sonra aklıma arkadaşlarımın sex hikayeleri geldi aklıma.Yavaşça kuzenimin uyuduğu odanın kapısını açtım ve yanına yaklaştım, burak çok yakışıklı bir çocuktu, dayanamayıp saçlarını okşadım, tenine yavaşça dokundum.Burak ında uykusu çok hafifmiş ve hemen gözlerini açtı ne yapıyorsun emine dedi.Bende dayanamayıp burak senden çok hoşlanıyorum, çok yakışıklısın dedim.Burak karşı çıkar gibi dursada gözlerimden nekadar azmış halde olduğumu anladı.YAvaşça doğruldu ve dudaklarıma yapıştı, yavaşça göğüslerimi okşamaya başladı ve beni kucağına alıp annemle babamın yatak odasına götürdü kocaman yatağın üzerine beni atıp birden eteğimi sıyırdı.Klotumu hızlı bir şekilde çıkardı ve daha yeni ağda yamış olduğum kılsız tazecik amcığımı yalamaya başladı.Okadar zevk alıyordumki gözümden yaş gelecek dereceye gelmiştim.Sonra yavaşça doğrulup pantolonunu çıkardı ve sikini elime verdi, dimdik demir gibi damarlı bir siki vardı, aşkım ağzına al dedi bende hemen kalın dudaklarımın arasında o güzel sikini gezdirmeye başladım 3-4 dakika yarrağını yaladıktan sonra aşkım seni analdan sikmek istiyorum dedi.Bende olmaz burak canım çok yanar dedim ama artık gözü dönmüştü, sende çok zevk alacaksın deyip beni şkna etti, çekmeceden krem alıp burak a verdim, sikinin ucunu iyice kremleyip göt deliğime doğru bastırmaya başladı, canım okadar yanıyorduki ağlayacak hale gelmiştim, yavaş yavaş sokmaya başladı ve zevk ile acıyı aynı anda tatmaya başladım.Kısa bir süre girip çıktıktan sonra göt deliğime boşaldı.Hmen ortalığı toplayıp burakı yatması için odaya yolladım bende gidip tv seyretmeye başladım.3 gün götümün acısından koltuğa bile oturamadım, tuvalete bile giderken çok zorlanıyordum ama artık acısı geçti hergün burakın o koca yarrağını göt deliğimde hissetmek istiyorum.

Çiftçi Sex

Çiftçi selam, ben osman.sitenizi uzun süredir ilgiyle izliyorum. tabii ki her insanın hayatından iyi veya kötü anıları olmuştur. benimdeanılarım var tabii.şuan 28 yaşındayım, evliyim ve çalışıyorum.doğduğum yer olan köyümle ilişkimi kesmedim kesemedim.tarla tapanla hala ilgileniyorum. köydeki evimizi senede toplam biray ancak kullanırdık. o da harman zamanı ve çift sürmek için düğünde . bayramda falan. bunun haricinde boş yani.Bundan yaklaşık 10-11 sene önceydi, yine bir sohbaharda ekin ekmeye gitmiştim köye, o zamanlar bekardım tabii ama tam sikimle fındık kırdığım, amdiye duvarlara tırmandığım zamanlar.ilk vardığım gün dayımlara indim, akrabalar hep köydeydi zaten, akşam yemeğini orada yiyip yatmaya gelecektim eve.yemekten sonra hoşbeş , çay kahve falan neyse yatmaya geldim eve. oradan çıkarkende dayım her akşam yemeğe gelmemi tembihledi bana.o gece banyonun sobasını yakıp güzel bir duşalıp yattım. sabah işe başladım artık.öğleden sonra tarlada bir terslik oldu ve öğleden sonra köye döndüm. makinanın kırılan yerini yaptırdım ve eve geldim,tozdan arınmak için tekrar duş alıp pijamalarımı giydim ve uzandım. bizim yeğenler evin önünde traktörü görünce benim eve geldiler.dayımın evlenen oğlu hariç 2 kızı bir oğlu var.onlar daha küçük.onlar eve gelince büyük bir özlem özlemle kucakladılar beni ve öpüştük oturduk.biraz sonra, babalarından çekinip evlerinde yapamadıkları haylazlıkları yapmaya başladılar.evin altını üztüne getirmeye başlayınca durdurmak zorunda kaldım onları. hasan 6, mine az büyük, fatma az daha büyük.bu sefer hepsi birden gelip kucağıma oturmaya kalktılar. tabii ki üçü birden sığmayınca kucak kavgası başladı.sonunda mine küstü gitti evlerine.hasan ve fatma kaldık.fatma kucağıma öyle bir yerleşti ki zaten amsızlıktan yanan yarağımın tam üzerine... ister istemez bana bişeyler olmaya basladı. sikim sertleşmeye başladı.artık bende fatmayı kucağıma sikimin üzerine iyice yerleştirdim. bunu farketmiş olmalı ki, bana bakarak kıkırdamaya başladı.üzerindeki elbisenin aytında kilotlu çorap vardı, farkında deyilmişim gibi ikisinide kucaklayıp severken elim fatmanın bacak arasına indi ve amına dokundum, tepki yok, elimle amını . tamamen avuçlayınca bacaklarını biraz daha açtı. artık durum belli oldu.ama hasan vardı yanımızda.hemen aklıma bir fikir geldi, mineyi küstürdün git çabuk onun gönlünü al ve getir buraya dedim. oda hemen kalkarak gitti. artık yalnız kalmıştık fatmayla.o hala kucağımda ve elim amındaydı. bu ne kız dedim. gülerek aaaamm dedi. ne işe yarar bu dedim, bilmem, işemeye yarar dedi. aç kız şunu bir göreyim hele dedim. ayağa kalktı ve kilotlu çorabını indirdi dizlerine baktım ki uffffffff, aklım gitti.kalın dudaklı pamuk gibi bembeyaz,bacaklarının arasına sığmayan bir am var. bu arada o da sürekli önümdeki şişliğe bakıyor, sikimin kalktığını hissediyordu. peki one diyerek parmağını sikime dokundurup bana sordu, bende hemen açıp bu da bülük dedim., aaa hasanınkinden büyükmüş seninki dedi. ben her zaman hasanın bülüğünü oynarım oda büyür ama bu kadar deyil dedi.ama benimkide iyi sertleşmişti.al onu ağzına dedim, napacak peki dedi. ağzına al ve yala em dedim, ağzına aldı, zaten çok kalın deyildi, . yalamasını bilmiyordu, sen dudaklarını iyice sık dedim sıktı artık ben ağzına sokup çıkarmaya başladım bazen boğazına kadar varınca çıkarıyordu.artık dayanacak gücüm kalmamıştı. bende onu yatırıp bacaklarını açtım va amcığına dudaklarımı dayadım. bende onu emmeye başlayınca kızda tuhaf hareketler olmaya başladı. ıhlamalar oflamalar,kıvranmalar falan. anladımki o da zevk alıyordu.biraz daha devam edince sesli inlemeler başlad belini kaldırıp indirmeye ve yılan gibi kıvrılmaya başladı. biraz sonrada bayılmış gibi hareketsiz kaldı, ağzıma tuhaf bir tad geldi anladım ki boşalmıştı. bir süre hareketsiz kaldı ve yattığı yerden gözlerini açtı.göz göze geldik, noldu dedim. bilmiyorum dedi. ve ekledi naptın bana sen, çok mutlu ettin beni dedi. bende; boşaldın canım orgazm oldun dedim. aaaa boşalmak böylemi oluyormuş çok güzelmiş dedi. artık sıra sende, sende beni boşalt dedim .tekrar ağzına verdim iyice ıslanınca sikimi dikip kucağıma oturmasını söyledim, sikimi götüne getirip oturmasını istedim. bir denedi olmadı. sikimi tekrar bolca tükrükledim götünüde tükrüğümle ıslatıp parmağımı soktum içine, irkildi birden, korkma dedim sana acı vermesin diye yapıyorum dedim. ne yani bunu götüme mi sokacaksın şimdi... evet dedim. ben seni mutlu ettim, sende beni böyle mutlu edeceksin.... tekrar oturdu kucağıma ve bu sefer sikimi götüne kendisi ayarladı ve oturmaya çalıştı olmuyordu. biraz ağırlığını ver yüklen dedim. bu arada bende kalçalarından tutarak sikimin üzerine bastırıca girdi benimki, bir çığlık.hemen ağzını kapattım, ya sen napıyosun bir duyan olacak... oda farkına vardı artık ve kısa mesafelerle girip çıkmaya başlamıştım ki hasanla mine kapıyı çalıyor, hemen kalktık toparlandık ve kapıyı açtım, devamını ve diğer gelişmeleri bir dahaki sefere artık hoşca kalın